Erasmus+

Job Shadowing

 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ LOGO ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 
“INVENTORS AND INNOVATORS:
OUR HERITAGE AND OUR FUTURE

Με επτά ευρηματικά και καλαίσθητα λογότυπα συμμετείχαν οι μαθητές του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» στον διαγωνισμό για την ανάδειξη του logo του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 “Inventors and innovators: our heritage and our future”. Μετά από ψηφοφορία τριάντα μαθητών και πέντε καθηγητών στο σχολείο μας, το logo της μαθήτριας του Α1 Βασιλικού Γεωργίας αναδείχθηκε ως το επικρατέστερο και εκπροσώπησε το σχολείο μας στην τελική ψηφοφορία ανάμεσα στα πέντα σχολεία της σύμπραξης. Σε αυτή την τελική φάση επικράτησε το logo του Κροατικού σχολείου, το οποίο θα συνοδεύει πλέον κάθε επίσημη δημοσίευση του συγκεκριμένου προγράμματος.

 

 

Λάζαρος Κωνσταντινίδης

 

Μαρία Μιτσοπούλου, Αλεξάνδρα Μαυροπούλου

 

 

 

Γεωργία Βασιλικού

 

Γεωργία Βασιλικού

 

Ηλίας Γογούσης

 

Λαμπρινός Χατζηιωάννου

 

Γιάννης Δρόσσας, Δημήτρης Κουτσικάκης,
Θεανώ Λομπούδη, Αλέξανδρος Νικολάου

 

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ERASMUS+ KA2
My involvement as a European with refugee children

1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εβδομάδα Erasmus+ στο σχολείο μας (10/12/2017-16/12/2017), κατά την οποία υποδεχτήκαμε δεκαοκτώ μαθητές/-τριες και έξι καθηγητές/-τριες  από τρία διαφορετικά σχολεία (το Gotthold-Ephraim-Lessing Gymnasium του Kamenz της Γερμανίας, το Lycée Jean de la Fontaine, του Château-Thierry της Γαλλίας και το Sumarska i drvodjeljska skola του Karlovac της Κροατίας).

Επιμόρφωση – Ενημέρωση
υλοποίηθηκε από τη ΜΚΟ «ΑΝΤΙΓΟΝΗ»
Training by NGO "Antigoni"

Στις 19/12/2017 οι εκπαιδευτικοί Κ. Αντικουλάνη ΠΕ01  και Χ. Μιχαηλίδου ΠΕ03, συμμετείχαν ως εκπρόσωποι της παιδαγωγικής ομάδας του προγράμματος Erasmus+KA2 “My involvement as a European with refuges” στην επιμόρφωση – ενημέρωση που υλοποίησε η ΜΚΟ ΑΝΤΙΓΟΝΗ για να παρουσιάσει τα αποτελέσματα του (NECME) ενός προγράμματος που ασχολείται με τις «Νέες μορφές της ιδιότητας του ευρωπαίου πολίτη στην περίοδο της μετανάστευσης» και μελετά τον αντίκτυπο των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών στις ευρωπαϊκές κοινωνίες  και πραγματοποιείται μέσα από μια ευρύτερη συνεργασία φορέων που δραστηριοποιούνται σε χώρες της Ευρώπης.

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ERASMUS+ ΣΤΟ 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ»

Την εβδομάδα 10-16/12/2017 το 1ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» υποδέχεται την πρώτη συνάντηση ανταλλαγής μαθητών (1st Short-term exchange of groups of pupils) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ2 «My involvement as a European with refugee children”. Δεκαοκτώ μαθητές, οι οποίοι θα φιλοξενηθούν από ισάριθμες οικογένειες μαθητών/-τριών του σχολείου μας, και έξι καθηγητές, από τρεις χώρες της Ευρώπης (Γερμανία, Γαλλία και Κροατία), θα επισκεφθούν το σχολείο μας, προκειμένου να πάρουν μέρος μαζί με Έλληνες μαθητές και εκπαιδευτικούς σε διαπολιτισμική επιμόρφωση αλλά και να γνωρίσουν την πόλη μας, να ανταλλάξουν πολιτισμικά στοιχεία και να αναπτύξουν δεσμούς φιλίας. Βασικός στόχος του προγράμματος είναι, εξάλλου, η ενίσχυση της διαπολιτισμικής ευαισθησίας και ανεκτικότητας των μαθητών μας, ώστε να είναι έτοιμοι να υποδεχτούν στις σχολικές τους κοινότητες παιδιά μετανάστες με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο.

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕ ΔΡΩΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, που από το 2008 έχει οριστεί η 27η Νοεμβρίου, το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» παρουσίασε δρώμενο αφιερωμένο στα παιδιά πρόσφυγες. Συγκεκριμένα, η ομάδα του μαθήματος επιλογής Στοιχεία Θεατρολογίας μαζί με την υπεύθυνη καθηγήτρια Γρηγοριάδου Αναστασία, φιλόλογο, δραματοποίησαν κείμενο από το βιβλίο «Μονόλογοι από το Αιγαίο, Το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων», που εξέδωσαν το 2016 το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Η δράση εντάσσεται στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2 “My involvement as a European with refugee children”.

Παρέμβαση ΑΡΣΙΣ

Tην Παρασκευή 10/11/2017, και στο χώρο του σχολείου μας, η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων πραγματοποίησε παρέμβαση για τα ανθρώπινα δικαιώματα σε 19 μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου στα πλαίσια της Καμπάνιας για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Human Rights Campaign 2017-2018. Η πρόσκληση της ΑΡΣΙΣ εκ μέρους του σχολείου εντάσσεται στις δράσεις του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 "My involvement as a European with refugee children", ένας από τους βασικούς στόχους του οποίου είναι η καλλιέργεια της ανεκτικότητας προς τους πρόσφυγες και τους μετανάστες και η ενίσχυση της αποδοχής τους στην ελληνική κοινωνία.

On Friday, 10/11/2017, ARSIS - Social Support Organization for Youth organised a workshop about human rights for 19 students of the 10st grade in the framework of the Human Rights Campaign 2017 -2018. The visit of ARSIS in our school is part of the Erasmus + KA2 European Action Program "My involvement as a European with refugee children", one of the main goals of which is to foster tolerance towards refugees and immigrants and to enhance acceptance in Greek society. .

Φωτογραφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ LOGO ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«MY INVOLVEMENT AS A EUROPEAN WITH REFUGEE CHILDREN»
LOGO CONTEST IN 1ST EXPERIMENTAL HIGH SCHOOL OF THESSALONIKI

Με δημιουργίες υψηλού επιπέδου ανταποκρίθηκαν οι μαθητές του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» στο κάλεσμα για τη δημιουργία λογοτύπου του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 “My involvement as a European with Refugee Children”. Έτσι, μέχρι τη Δευτέρα, 30/10/2017, οπότε και έληγε η διωρία, είχαν συγκεντρωθεί οκτώ υπέροχα λογότυπα, ατομικές ή ομαδικές δημιουργίες δέκα μαθητών μας και συγκεκριμένα των Αλβανού Αλκμήνης -Λέτσιου Κατερίνας (Α1, ομαδική) , Αντωνιάδου Άννης - Μαυροπούλου Αλεξάνδρας (Α1, ομαδική), Αραμπατζή Αχιλλέα (Β1, ατομική), Γκατζά Βίκυς -Κολύμπαλη Δανάης- Λιόλιου Πέννυς (Α1, ομαδική), Κουτσικάκη Δημήτριου  (Α1, ατομική), Παπαδοπούλου Αλεξάνδρας  (Α2, ατομική) και Χατζηιωάννου Λαμπρινού (Α2, ατομική).  Στη συνέχεια, μετά από ψηφοφορία 22 μαθητών και 8 καθηγητών, αναδείχθηκαν τα τρία πρώτα που θα εκπροσωπήσουν το σχολείο μας στον διαγωνισμό για το logo του προγράμματος, ανάμεσα στις δημιουργίες όλων των εταιρικών σχολείων. Πρώτο αναδείχτηκε το logo του μαθητή Κουτσικάκη Δημήτριου, δεύτερο των μαθητριών Αντωνιάδου Άννης και Μαυροπούλου Αλεξάνδρας και τρίτο των μαθητριών Αλβανού Αλκμήνης και Λέτσιου Κατερίνας. Συγχαρητήρια και στους τρεις πρώτους αλλά και σε όλους τους μαθητές που πήραν μέρος στη δράση αυτή με προθυμία, κέφι και δημιουργικότητα!

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στον μαθητή Κουτσικάκη Δημήτριο, του οποίου το logo αναδείχτηκε μετά από ψηφοφορία όλων των σχολείων της σύμπραξης σε επίσημο logo του προγράμματος.

   

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

1.
Αλεξάνδρα Παπαδοπούλου

Αλκμήνη Αλβανού - Κατερίνα Λέτσιου 2

2.
Αλκμήνη Αλβανού
Κατερίνα Λέτσιου

Αλβανού Αλκμήνη-Λέτσιου Κατερίνα

3.
Αλβανού Αλκμήνη
Λέτσιου Κατερίνα

Άννη Αντωνιάδου -Αλεξάνδρα Μαυροπούλου-Μαρία Μητσοπούλου

4.
Άννη Αντωνιάδου
Αλεξάνδρα Μαυροπούλου
Μαρία Μητσοπούλου

Αραμπατζής Αχιλλέας

5.
Αραμπατζής Αχιλλέας

Γκατζά Βίκυ-Κολύμπαλη Δανάη- Λιόλιου Πέννυ

6.
Γκατζά Βίκυ
Κολύμπαλη Δανάη
Λιόλιου Πέννυ

Κουτσικάκης Δημήτρης

7.  
Κουτσικάκης Δημήτρης

8.
Λαμπρινός Χατζηιωάννου

 

Α-ΠΟΛ(ε)ΙΣ

Την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017  οι μαθητές της Α΄τάξης του σχολείου επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, όπου, εκτός από τη μόνιμη έκθεση, είδαν την εγκατάσταση της εικαστικού Άννυς Καλτσίδου με τον τίτλο Α-ΠΟΛ(ε)ΙΣ. Το έργο αυτό, που φιλοξενείται στην Αίθουσα «Ιουλία Βοκοτοπούλου» του μουσείου στο πλαίσιο του εορτασμού «Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς», αναδεικνύει με πολυσήμαντο τρόπο το θέμα της προσφυγιάς, με το οποίο ασχολείται ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+  με θέμα τους πρόσφυγες.

Φωτογραφίες

ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΙ ΝΕΑΡΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Με τη συμμετοχή έξι ασυνόδευτων νεαρών προσφύγων από τον ξενώνα της ΜΚΟ «Praxis» διεξήχθη τη Δευτέρα, 02/10/2017,  τουρνουά καλαθοσφαίρισης στο κλειστό γυμναστήριο του σχολείου μας. Τα νεαρά αγόρια, τα οποία ήρθαν συνοδευόμενα από δύο κοινωνικούς λειτουργούς της ΜΚΟ "Praxis", εντάχθηκαν σε μικτές ομάδες μαζί με μαθητές του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» και όλοι μαζί έπαιξαν, γέλασαν και ευχαριστήθηκαν ο ένας την παρέα του άλλου, ενώπιον πολλών θεατών -μαθητών και καθηγητών του σχολείου- που απόλαυσαν το αγωνιστικό θέαμα. Το τουρνουά καλαθοσφαίρισης διοργανώθηκε στο πλαίσιο της 4ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, που εφέτος είχε τον τίτλο «ΧαράΖΩ το Μέλλον» και εντάσσεται στις δράσεις ευαισθητοποίησης υπέρ των παιδιών προσφύγων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 "My involvement as a European with refugee children".

ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (JOB SHADOWING)
ΣΤΟ 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ»

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η δεύτερη επιτόπια παρακολούθηση εργασίας στο σχολείο μας (03/10-06/10) με την υποδοχή και ένταξη σε μέρος του προγράμματος Γερμανού εκπαιδευτικού από το σχολείο ?Private Schule IBB gGmbH Dresden? της Δρέσδης. Ο συνάδελφος κ. Felix George, καθηγητής Χημείας και Πληροφορικής, ξεναγήθηκε στους χώρους του σχολείου, παρακολούθησε μαθήματα πολλών ειδικοτήτων, παρατηρώντας τις διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας των Ελλήνων εκπαιδευτικών και την ποικίλη χρήση εποπτικών μέσων και νέων τεχνολογιών από αυτούς, συζήτησε με τους καθηγητές του σχολείου, ανταλλάσσοντας εκπαιδευτικές εμπειρίες και παρακολούθησε παρουσίαση σχετική με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, κάνοντας τις αντίστοιχες παρατηρήσεις για το γερμανικό. Ο Γερμανός εκπαιδευτικός μας αποχαιρέτησε απευθύνοντας πρόσκληση εκ μέρους του σχολείου του για μελλοντικές συνεργασίες.

Φωτογραφίες

1Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ERASMUS+ KA2
My involvement as a European with refugee children,
KAMENZ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ
First Transnational project meeting in Kamenz, Germany

Από 25/09/2017 έως 26/09/2017 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Κάμεντς της Γερμανίας η πρώτη συνάντηση των συντονιστών του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA2 ?My involvement as a European with refugee children?. Εκ μέρους του σχολείου μας πήραν μέρος οι κκ. Κωνσταντίνος Κεραμιδάς, διευθυντής, Αναστασία Γρηγοριάδου, συντονίστρια για το ελληνικό σχολείο και Αυγή Κοκκινίδου, βοηθός συντονίστρια.  Κατά τη συνάντηση οριστικοποιήθηκαν οι ημερομηνίες αλλά -σε γενικές γραμμές- και το πρόγραμμα των επόμενων συναντήσεων με μαθητές, διευκρινίστηκαν οι παροχές των σχολείων φιλοξενίας, οι ευθύνες/αρμοδιότητες και οι οικονομικές υποχρεώσεις κάθε σχολείου, τα κριτήρια επιλογής μαθητών, οι τρόποι επικοινωνίας και οι αμέσως επόμενες δράσεις μας (π.χ. διαγωνισμός για το logo του προγράμματος).  Η συνάντηση των συντονιστών, που έγινε σε κλίμα φιλίας και καλής συνεργασίας, ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στη Δρέσδη, πρωτεύουσα της Σαξονίας, η οποία περιλάμβανε ξενάγηση στο Υπουργείο Εκπαίδευσης και Οικονομικών του κρατιδίου και πολιτιστικό περίπατο στο ιστορικό κέντρο της πόλης.

Φωτογραφίες από την 1η Συντονιστική Συνάντηση του προγράμματος ?My involvement as a European with refugee children? μπορείτε να δείτε εδώ.

Ενημέρωση Α΄ και Β΄Λυκείου για τα νέα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
+ KA2

Presentation of the new Erasmus+ KA2 projects at school

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 22/09/2017, ενημέρωση των μαθητών της Α΄και Β΄Λυκείου σχετικά με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+ KA2, που εγκρίθηκαν και θα «τρέξουν» στο σχολείο μας  τη διετία 2017-2019. Κατά την ενημέρωση τονίστηκε ότι η επιτυχημένη εκπόνηση των εκπαιδευτικών αυτών Ευρωπαϊκών προγραμμάτων απαιτεί τη συνεργασία της πλειοψηφίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου και όχι μόνο των μικρών ομάδων που θα συμμετάσχουν στις κινητικότητες. Στόχος είναι να γίνουν αυτά πηγή πλούσιων εμπειριών και χαράς για όλους και να τονώσουν τον κοινωνικό, επιστημονικό και πολιτιστικό χαρακτήρα του σχολείου, όπως και το Ευρωπαϊκό του προφίλ.

The two new Erasmus+ KA2 projects, in which our school participates for the next two school years, were presented to students of the 10th and 11th grade on Friday, 22/09/2017. During the presentation it was underlined that the aim is to take part in these projects as many students as possible, since the result must be joy and upgrade ? cultural, scientific, European- of our school in general.

Δείτε το ηλεκτρονικό αρχείο της παρουσίασης των προγραμμάτων εδώ.

Το σχολείο μας στο NOESIS και στην έκθεση ΙΔΕΑ
Erasmus+ KA2 Inventors and Innovators - Our Heritage and Our Future

Την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου ομάδα μαθητών του σχολείου μας επισκέφθηκε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας, Noesis. Στο πλαίσιο του 8ου Astroparty, που περιλάμβανε πληθώρα δραστηριοτήτων σχετικών με την επιστήμη και την τεχνολογία, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν μαζί με τις καθηγήτριες κ. Αχιλλέως και Γκράτζιου την Έκθεση Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας ΙΔΕΑ και την παρουσίαση της εφαρμογής της καινοτόμου ιδέας του Έξυπνου φορέματος. Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ KA2 για την Καινοτομία, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας.

Φωτογραφίες - video

ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (JOB SHADOWING)
στο 1o ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ «ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ»

Με χαρά ο Διευθυντής κι ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος» υποδέχτηκαν την Παρασκευή, 15/09/2017, πέντε εκπαιδευτικούς από το σχολείο Stredna odborna skola drevarska (SO?D) της πόλης Vranov nad Top?ou της Σλοβακίας. Οι Σλοβάκοι εκπαιδευτικοί κατά τις ημέρες της παραμονής τους στο σχολείο μας έως τώρα ξεναγήθηκαν από τον διευθυντή κ. Κωνσταντίνο Κεραμιδά στους χώρους του σχολείου, παρακολούθησαν μαθήματα των ειδικοτήτων τους, συζήτησαν με τους Έλληνες εκπαιδευτικούς ανταλλάσσοντας εκπαιδευτικές εμπειρίες, παρακολούθησαν παρουσιάσεις σχετικές με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και παρουσίασαν τα αντίστοιχα δικά τους. Η επιτόπια παρακολούθηση εργασίας των Σλοβάκων εκπαιδευτικών, που θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 22/09/2017, αποτελεί άλλη μια έκφραση της ευρωπαϊκής διάστασης του «Μανόλης Ανδρόνικος» και κάνει την εκπαιδευτική μας κοινότητα πιο πλούσια σε γνώσεις και συναισθήματα.

Φωτογραφίες

Education and School  system in Slovakia

Secondary Vacational School

ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS+ KA2
NEW EUROPEAN ERASMUS+ KA2 PROJECTS IN OUR SCHOOL


Δύο νέα Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ KA2 σχολικών συμπράξεων για την ανταλλαγή καλών πρακτικών πρόκειται να εκπονήσει το σχολείο μας κατά τη διετία 2017-2019. Όπως με χαρά και υπερηφάνεια πληροφορηθήκαμε από τα συντονιστικά σχολεία και το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.), οι δύο αιτήσεις που καταθέσαμε μαζί με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία εγκρίθηκαν και η υλοποίησή τους ξεκινάει με τη νέα σχολική χρονιά.

Το πρώτο πρόγραμμα, με τίτλο «MY INVOLVEMENT AS A EUROPEAN WITH REFUGEE CHILDREN? και συντονιστικό σχολείο από το Kamenz της Γερμανίας, έχει ως στόχο την καλλιέργεια της ανεκτικότητας και της διαπολιτισμικής ευαισθησίας στους μαθητές μας, προκειμένου να συνυπάρξουν μέσα κι έξω από τα σχολεία με παιδιά πρόσφυγες, παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα. Στη σύμπραξη αυτή, εκτός από το συντονιστικό Gotthold-Ephraim-Lessing-Gymnasium από το Κάμεντς της Γερμανίας και το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος», συμμετέχουν ακόμη το «Sumarska i drvodjeljska skola» από το Karlovac της Κροατίας και το Lyc?e Jean de la Fontaine από το Ch?teau-Thierry της Γαλλίας.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ERASMUS+ KA1
27-06-2017
 

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017, στον χώρο εκδηλώσεων του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος», η Ημερίδα Ευρωπαϊκών Επιμορφωτικών Προγραμμάτων. Η εκδήλωση, στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από 12 Γυμνάσια και Λύκεια της Θεσσαλονίκης, είχε σκοπό τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Erasmus+ KA1 που εκπόνησε το σχολείο μας το σχολικό έτος 2016-2017, με τίτλο ?Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας?. Κατά τη διάρκειά της και μετά από μια γενική παρουσίαση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων από τον διευθυντή του σχολείου κ. Φριλίγκο Στυλιανό, παρουσιάστηκαν από τους επτά καθηγητές του σχολείου τα έξι επιμορφωτικά σεμινάρια στα οποία αυτοί συμμετείχαν, ενώ τόσο στο διάλειμμα όσο και στη συζήτηση που ακολούθησε επιλύθηκαν απορίες και δόθηκαν ανατροφοδότηση και υποσχέσεις για συνέχιση της συνεργασίας.

Φωτογραφίες

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
27-06-2017
 

Την Τρίτη, 27/6/2017, το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Θεσσαλονίκης "Μανόλης Ανδρόνικος" διοργανώνει Ημερίδα Ευρωπαϊκών Επιμορφωτικών Προγραμμάτων, στο πλαίσιο διάχυσης των αποτελεσμάτων προγράμματος Erasmus+ KA1 με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας»

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+KA1 εκπονήθηκε κατά το σχολικό έτος 2016-2017 και σε αυτό συμμετείχαν επτά εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, οι οποίοι παρακολούθησαν έξι επιμορφωτικά σεμινάρια  σε όλη την Ευρώπη. Στην ημερίδα, η οποία θα διαρκέσει από τις 10.00 π.μ. έως τις 13.30 μ.μ., θα παρουσιαστούν αρχικά τα σεμινάρια από τους συμμετέχοντες σε αυτά εκπαιδευτικούς και θα ακολουθήσει συζήτηση-συμβουλευτική σε ομάδες ανά σεμινάριο. 

Δείτε την πρόσκληση και το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ. 

Η Πρόσκληση

{google_docs}http://srv1-1lyk-peir-thess.thess.sch.gr/files/Erasmus+%20KA1/%CE%97%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%2027-06-2017/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9D%20%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%94%CE%91%201%CE%BF%CF%85%20%CE%A0%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf|width:500|height:450|border:1|border_style:solid|border_color:#000000{/google_docs}

 

Το πρόγραμμα

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ERASMUS+ KA1:
ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

    Φωτογραφίες

Την Τετάρτη, 10/05/2017, μέσα σε κλίμα ενεργητικού ενδιαφέροντος, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση σχετικά με το πρόγραμμα Erasmus+ KA1 σχολικής εκπαίδευσης, «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας», που εκπονεί το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2016-2017.

Οι επτά εμπλεκόμενοι στις έξι ευρωπαϊκές κινητικότητες/επιμορφώσεις εκπαιδευτικοί παρουσίασαν εκτενώς τα σεμινάρια στα οποία πήραν μέρος και απάντησαν σε ερωτήσεις των υπόλοιπων εκπαιδευτικών του σχολείου. Μετά από κάθε παρουσίαση ακολουθούσε γόνιμη συζήτηση πάνω στο εκάστοτε θέμα, την έως τώρα αξιοποίηση της αποκτηθείσας γνώσης και εμπειρίας  στη σχολική ζωή και τις προοπτικές για περαιτέρω αξιοποίησής τους στο μέλλον.

Coaching in education contexts to reduce early school leaving
Erasmus+ KA1

Στην πατρίδα του Miguel de Cervantes, την όμορφη κωμόπολη Alcala de Henares της Ισπανίας, διεξήχθη από τις 4 έως τις 10 Μαρτίου 2017 το επιμορφωτικό σεμινάριο  ?Coaching in education contexts to reduce early school leaving?. Το σεμινάριο παρακολούθησε  η βιολόγος μας κα Γρηγοριάδου Κυριακή, στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης και ανάπτυξης του σχολείου με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας». Το σχέδιο χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή ως εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.

Δείτε την παρουσίαση.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ « COMPLETE FIRST AID TRAINING PROGRAM"

Εκπροσωπώντας το σχολείο μας και στο πλαίσιο σχεδίου δράσης για την ανάπτυξή του, ο  μαθηματικός κ. Αλβανός Παρασκευάς συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο «Complete First Aid Training?, που διεξήχθη στη Λευκωσία της Κύπρου ανάμεσα στις 4 και 7 Νοεμβρίου 2016. Το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας»  χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή ως εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.

Μια πρώτη παρουσίαση του επιμορφωτικού προγράμματος ? Complete First Aid Training?, την οποία δημιούργησε ο κ. Αλβανός,  μπορείτε να δείτε εδώ.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
« PROJECT MANAGEMENT FOR CROSS-CULTURAL EXCHANGE PROJECTS IN EUROPE?

Από τις 23 έως τις 28 Οκτωβρίου διεξήχθη στο Πόρτο της Πορτογαλίας το επιμορφωτικό σεμινάριο «Project Management for Cross-Cultural Exchange Projects in Europe?, το οποίο παρακολούθησαν  οι καθηγήτριες  του σχολείου μας Γρηγοριάδου Αναστασία, φιλόλογος, συντονίστρια του συνολικού σχεδίου δράσης Erasmus+ KA1, και Κοκκινίδου Αυγή, καθηγήτρια αγγλικών.  Η συγκεκριμένη επιμόρφωση εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο δράσης και ανάπτυξης του σχολείου με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας», το οποίο χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή ως εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.

Μια πρώτη παρουσίαση του προγράμματος «Project Management for Cross-Cultural Exchange Projects in Europe?, την οποία επιμελήθηκαν οι κκ. Γρηγοριάδου και Κοκκινίδου,  μπορείτε να δείτε εδώ.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ

Από τις 3 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2016 διεξήχθη στο Borgarnes της Ισλανδίας το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Sensitisation training with reference to migration, racism, discrimination, culture and diversity with strategies for teaching these issues to diverse groups?, το οποίο παρακολούθησε η μαθηματικός του σχολείου μας κα Μιχαηλίδου Χριστίνα . Η συγκεκριμένη επιμόρφωση εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο δράσης και ανάπτυξης του σχολείου με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας», το οποίο χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή ως εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.

Κατατοπιστική παρουσίαση του συγκεκριμένου προγράμματος, την οποία δημιούργησε η κα Μιχαηλίδου,  μπορείτε να δείτε εδώ.

?EUROPEAN SCHOOL PARTNERSHIP FOR SUSTAINABILITY?
PROJECT COMES TO ITS COMPLETION

The completion of our biennial Erasmus+ KA2 leaves us with contradictory feelings of sorrow and satisfaction. The project, under the title «European School Partnership for Sustainability began on 01/ 09/ 2014 and officially ended on 31/08/2016. Our school held in this context various environmental actions (surveys, counts, planting, recycling activities, trainings, field trips, etc.), produced extensive educational materials (electronic presentations, short films, articles), participated in five mobilities abroad with 20 students and 5 teachers and hosted in Thessaloniki 28 students and 9 teachers.

Here you can see the final reflective video made by the Italian coordinating school and Mrs. Petrachi.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΚΑ2
?EUROPEAN SCHOOL PARTNERSHIP FOR SUSTAINABILITY?

Με συγκίνηση  και αντιφατικά συναισθήματα ?λύπης και χαράς, νοσταλγίας και υπερηφάνειας-  αποχαιρετούμε το διετές Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Διασχολικής Συνεργασίας Erasmus+ KA2 με τίτλο «European School Partnership for Sustainability?, το οποίο ξεκίνησε την 01/09/2014 και έληξε  επισήμως στις 31/08/2016.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το όμορφο βίντεο με εικόνες από ολόκληρο το πρόγραμμα, το οποίο δημιούργησε το ιταλικό συντονιστικό σχολείο και η κα Petrachi. 

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ACTIVATE YOUR ENGLISH FOR TEACHING?

Από τις 25 Ιουλίου έως τις 5 Αυγούστου διεξήχθη στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας το επιμορφωτικό σεμινάριο «Activate your English for teaching?, το οποίο παρακολούθησε η θεολόγος του σχολείου μας κα Αντικουλάνη Κυριακή. Η συγκεκριμένη επιμόρφωση εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο δράσης και ανάπτυξης του σχολείου με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας», το οποίο χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή ως εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.

Κατατοπιστική παρουσίαση του προγράμματος «Activate your English for teaching?, την οποία δημιούργησε η κα Αντικουλάνη,  μπορείτε να δείτε εδώ.

Το λογότυπο του Ευρωπαϊκού σχεδίου δράσης Erasmus+ ΚΑ1

Το λογότυπο του Ευρωπαϊκού σχεδίου δράσης Erasmus+ ΚΑ1

Το λογότυπο του Ευρωπαϊκού σχεδίου δράσης Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας», που εκπονεί το σχολείο μας, δημιούργησε με κέφι και μεράκι ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής  Χατζηνικολάου Κωνσταντίνος και τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα για αυτό. Στόχος του λογότυπου ήταν να αναδείξει ακριβώς την ιδέα ενός σχολείου «με ονοματεπώνυμο και προσωπικότητα» μέσα στην ευρύτερη ευρωπαϊκή εκπαιδευτική οικογένεια.  Ας ευχηθούμε η προστιθέμενη αξία από τις έξι κινητικότητες, στις οποίες συμμετέχουν επτά εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, να είναι η προσδοκώμενη και χάρη σε αυτή να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο η καινοτομία, η αποτελεσματικότητα και ο ευρωπαϊκός χαρακτήρας του.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "READING THE CITY"

Εκπροσωπώντας το σχολείο μας και στο πλαίσιο σχεδίου δράσης για την ανάπτυξή του, ο  φιλόλογος κ. Σαλονικίδης Δημήτριος συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα επιμόρφωσης με τίτλο «Reading the city?, που διεξήχθη στη Στοκχόλμη της Σουηδίας ανάμεσα στις 24 και 30 Ιουλίου 2016. Το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας»  χρηματοδοτείται από την Eυρωπαϊκή Επιτροπή ως εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης.

Μια πρώτη παρουσίαση του επιμορφωτικού προγράμματος ?Reading the city?, την οποία δημιούργησε ο κ. Σαλονικίδης,  μπορείτε να δείτε εδώ.

ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ERASMUS+ ΚΑ1

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ο Διευθυντής του σχολείου μας κ. Φριλίγκος Στυλιανός και ο Σύλλογος διδασκόντων πληροφορηθήκαμε την έγκριση της αίτησής μας από το ΙΚΥ για τη συμμετοχή του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης "Μανόλης Ανδρόνικος" στην Ευρωπαϊκή δράση «Μαθησιακή κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης» Erasmus+ KA1. Το σχέδιο δράσης μας με τίτλο «Καλλιεργώντας τις αξίες της Ευρώπης σε ένα σχολείο της καινοτομίας» αξιολογήθηκε σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής και τις Ευρωπαϊκές προτεραιότητες και απέσπασε βαθμολογία 94,75/100, ικανή για την χρηματοδότηση του σχεδίου μας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.  

Συμμετοχή του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
?Μανόλης Ανδρόνικος?

στις δράσεις του δίκτυου
?ΚΛΙΚ Προστάτευσε το? 2015-2016

Την Τετάρτη 11 Μαΐου το Γραφείο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης οργάνωσε την παρουσίαση των δράσεων του τοπικού περιβαλλοντικού δίκτυου ?ΚΛΙΚ προστάτευσέ το?. Οι εκδηλώσεις έγιναν στο δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης στην αίθουσα Μ. αναγνωστάκης.  Συμμετείχαν σχολεία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, με παρουσιάσεις, φωτογραφίες και αφίσες. Το σχολείο συμμετείχε στην έκθεση φωτογραφίας και αφίσας με θέμα ?Κλικ Προστάτευσε τα αυτοφυή αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά?. Για να δείτε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων, τις φωτογραφίες από την έκθεση και την αφίσα μας πατήστε εδώ.

Παρουσίαση Περιβαλλοντικού Προγράμματος 2015-2016
«Μύρισε τον τόπο σου»

Τη Δευτέρα 11 Απριλίου  στο Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας πραγματοποιήθηκε το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Περιβαλλοντικών και Πολιτιστικών προγραμμάτων.

Το σχολείο μας εκπροσώπησαν μαθητές της Β΄ τάξης, μέλη της 16μελούς περιβαλλοντικής ομάδας. Ο τίτλος του περιβαλλοντικού μας προγράμματος ήταν ?Μύρισε τον τόπο σου?. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ παρουσιάστηκε ένα μικρό τμήμα της δουλειάς και των δράσεων που υλοποιήθηκαν με τη μορφή video.

AΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ERASMUS+
ΣΤΟ MARTANO ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η τελευταία, απολογιστική, διακρατική  συνάντηση εργασίας (transnational project meeting) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος «European School Partnership for Sustainability? (ESPS), που εκπονεί το σχολείο μας.  Για τον σκοπό αυτό, οι συντονίστριες του προγράμματος, κκ. Γρηγοριάδου Αναστασία (ΠΕ02) και Γρηγοριάδου Κυριακή (ΠΕ0404), ταξίδεψαν από τις 07/05/2016 έως τις 11/05/2016, στο Martano της Νότιας Ιταλίας.

5η συνάντηση Erasmus+ στο Karlovac  της Κροατίας

Το κείμενο είναι και στα αγγλικά. The following text is translated into English.

Πραγματοποιήθηκε η 4η διασχολική συνάντηση στην Κροατία, από 3/4/2016 έως 9/4/2016. Τα θέματα της τελευταίας συνάντησης ήταν ?Βιοποικιλότητα- Eθνικοί δρυμοί και  Βιολογικά τρόφιμα?.  Στην ελληνική ομάδα συμμετείχαν  6 μαθητές της Β΄ Λυκείου, 3 αγόρια και 3 κορίτσια, και 2  καθηγήτριες.  Στη διάρκεια της συνάντησης οι μαθητές μας φιλοξενήθηκαν μαζί με τους Ρουμάνους και Ούγγρους μαθητές σε hostel στο Karlovac.

Φτάσαμε στο Karlovac αργά το βράδυ της Κυριακής, όπου μας περίμεναν και μας καλωσόρισαν οι Κροάτες μαθητές και καθηγητές. Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων στη διάρκεια της εβδομάδας είχε  ως ακολούθως:

4η ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ERASMUS+ KA2
ΣΤΟ KARLOVAC ΤΗΣ ΚΡΟΑΤΙΑΣ

Το βιντεάκι για τη συνετή διαχείριση του νερού που ετοίμασε με κέφι και χιούμορ για την συνάντηση αυτή η ομάδα κινηματογράφου του σχολείου μας

   Από τις 3 έως τις 9 Απριλίου 2016 θα πραγματοποιηθεί η 4η Διασχολική Συνάντηση Ανταλλαγής Μαθητών στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 ?European School Partnership for Sustainability?(ESPS) στο Karlovac της Κροατίας. Στην κινητικότητα συμμετέχουν οι μαθητές/-τριες της Β΄τάξης του σχολείου μας Κασσερόπουλος Γρηγόρης, Κετικίδης-Σουλόπουλος Λάζαρος, Κιντζονίδη Παρασκευή, Κουθουρίδου  Αλίκη, Κουτελίδου Διονυσία και Ντουπτσόγλου Δημήτρης, οι οποίοι θα συνοδεύονται από τις καθηγήτριες Γρηγοριάδου Κυριακή και Μιχαηλίδου Χριστίνα.

Erasmus+ Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου.

Φωτογραφίες

Σήμερα, Τετάρτη 16-3-2016, οι μαθητές της Β΄τάξης και 3 συνοδοί καθηγητές πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου στον Παλιό Παντελεήμονα Πιερίας. Η δράση ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας των 3 project που υλοποιούνται στη Β΄τάξη. Τα τρία θέματα είναι:

1. ?Με ποιές δράσεις μπορούμε να συμβάλουμε στην προβολή και την προστασία της βιοποικιλότητας της περιοχής μας (χώρας);?,

2. ?Πώς με βλέπω; Επίδραση των ΜΜΕ στην αντίληψη της εικόνας του σώματος των νέων? και

3. ?Διοργάνωση ενός μαθητικού Συνεδρίου?.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ERASMUS+ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πολύ υψηλά ποσοστά συγκεντρώνουν οι θετικές αντιδράσεις των φιλοξενουμένων, καθηγητών και μαθητών/-τριών, αναφορικά με την εβδομάδα Erasmus+ στο σχολείο μας στα ερωτηματολόγια αξιολόγησης του προγράμματος Erasmus+ KA2 ?EuropeanSchoolPartnershipforSustainability?. Τα ερωτηματολόγια (διαφορετικά για καθηγητές και διαφορετικά για μαθητές, στους οποίους μάλιστα δόθηκε ένα στην αρχή της εβδομάδας συνάντησης και άλλο στο τέλος της) επεξεργάστηκαν  οι καθηγήτριες του σχολείου μας Γρηγοριάδου Αναστασία και Μιχαηλίδου Χριστίνα.

Από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων καθηγητών και την επεξεργασία των ερωτηματολογίων γίνεται φανερό ότι οι

European School Partnership for Sustainability (ESPS)

Our school?s ecological waste footprint

Our school?s wastes are mainly office paper and a smaller amount of mixed paper from juices, soft drinks and food packets, plastic and an even smaller amount of organic waste, such as leaves and branches. The student?s food remains are limited, because our school doesn?t provide the students with catering services, but there is a school canteen, which offers a limited variety of snacks

RECYCLE-PAPER SAVING: Recycling bins have been placed all over building and the school grounds and it has been figured out that the collected paper for recycling purposes is about 1200 Kg/year, which is commensurate with 3,8 Kg/student/year. 

OTHER MATTERIAL RECYCLED: On the ground floor, next to our school canteen, a blue bin has been placed in order for students to recycle plastic bottles, soft drinks etc. The results of the research on recycling (apart from the  paper that was selected) are not satisfying but they?re getting better and better considering the disposal frequency, which gradually increases.

European School Partnership for Sustainability (ESPS)

Use of energy in our school. Description and action plan.

In order to collect the necessary information on our subject, we had to collect the data from electricity and gas bills.  We collected and wrote down the data for 2014 and the first semester of 2015.  Our students in a previous project had analyzed the data concerning 2013.

The following table shows the annual consumption of electricity power, the gas and their cost.

 

Electricity in KWh

Annual cost in Euros

Gas in KWh

Annual cost in Euros

2013

43.030

 

51.836

 

2014

42526

6.857

55.831

3.667

2015 (1st semester)

21.879

3.472

 

64665

 

4.219

 

During 2014, the school paid more than 10.000 Euros for electricity and gas plus taxes.

The school building has 20 classrooms and the total of pupils and teachers is about 280 people. Electricity power is mainly used for the lighting of the building and the operation of our electronic systems.  We use compact fluorescent lamps of 36 watts and each classroom has 18 lamps. The light is similar to sunlight and these lamps consume less energy compared to the conventional ones.

European School Partnership for Sustainability (ESPS)

Use of water in our school

The ecological footprint is affected by many factors, as transportation, food, energy etc. Our aim is to examine the contribution of water consumption in our schools ecological footprint.  To reach our aims we put some simple questions.

  • Where and how do we use water?
  • Why do we use water at school?
  • Could we reduce the amount of water that we use? What?s the difference with last year?s measurements?

Ολοκλήρωση 4ης συνάντησης Erasmus+ στο Βουκουρέστι

    Μετά από τις συναντήσεις της Κωνσταντινούπολης, της Θεσσαλονίκης και του Kis?jsz?ll?s της Ουγγαρίας, ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας και η τέταρτη συνάντηση της σύμπραξης σχολείων, στην οποία συμμετέχουμε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ?European School Partnership for Sustainability».

Erasmus+ 1st meeting in Istanbul

Για να δείτε το video  της 1ης προπαρασκευαστικής συνάντησης στην Κωνσταντινούπολη πατήστε εδώ

Υποκατηγορίες

Job Shadowing

2019-2020  ΚΑ101 - Χτίζοντας ένα δημοκρατικό σχολείο υπεύθυνων ενεργών πολιτών στην Ελλάδα και την Ευρώπη

2019-2021 KA229 : «Totalitarian Past and Democratic Present: Lessons for our Future»

Πρόσθετες πληροφορίες