Δράση διάχυσης προγραμμάτων Erasmus+ 2023-2024: Προτάσεις για αλλαγές στο σχολείο μας με βάση τις μαθητικές κινητικότητες
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 14/4/2024, παρουσίαση των κινητικοτήτων Erasmus+ στην ολομέλεια του σχολείου. Για τις ανάγκες τις δράσης αξιοποιήθηκαν οι 3 τελευταίες ώρες του ωρολογίου προγράμματος και η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου. Στόχος μας ήταν η διάχυση των αποτελεσμάτων της τρέχουσας σχολικής χρονιάς και η ανατροφοδότηση από τους μαθητές/τριες μας.
Στο πρώτο σκέλος ο συνάδελφος κος Αδαμόπουλος, που είχε παρακολουθήσει σεμινάριο για το εκπαιδευτικό σύστημα στην Πορτογαλία και επισκέφτηκε σχολεία της χώρας αυτής, παρουσίασε στην ολομέλεια του σχολείου σχετικές πληροφορίες, εστιάζοντας στις ομοιότητες και τις διαφορές από το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα. Επίσης, έκανε προτάσεις που θα βελτίωναν την καθημερινότητα των μαθητών και θα συνέβαλλαν στην καλύτερη οργάνωση των γραπτών αξιολογήσεων τους.
Στην συνέχεια δέκα μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, που τον Φεβρουάριο φιλοξενήθηκαν από σχολείο στο Cala de Mijas της Ανδαλουσίας, παρουσίασαν τα αποτελέσματα των παρατηρήσεων που κατέγραψαν σε μια κλείδα που συμπλήρωναν στην διάρκεια της φιλοξενίας τους στην Ανδαλουσία.
Οι παρουσιάσεις ολοκληρώθηκαν με την ομάδα των 10 μαθητών/τριων της Β΄ τάξης που φιλοξενήθηκαν τον Απρίλιο από σχολείο στην Ostiglia της Ιταλίας. Στην διάρκεια της φιλοξενίας τους οι μαθητές/τριες μας χρησιμοποίησαν την ίδια κλείδα παρατήρησης όπου κατέγραφαν λεπτομέρειες του εκπαιδευτικού τους συστήματος και τον τρόπο λειτουργίας του ιταλικού σχολείου.
Μετά την ολοκλήρωση της κάθε παρουσίασης ακολούθησαν ερωτήσεις από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Στο δεύτερο μέρος οι μαθητές/τριες κατέθεσαν προτάσεις που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους στο σχολείο. Οι προτάσεις τους αφορούσαν την βελτίωση των υποδομών και την άμεση εμπλοκή τους στις διαδικασίες αυτές. Οι προτάσεις τους καταγράφηκαν και θα αποτελέσουν στόχους της επόμενης σχολικής χρονιάς.
Ευχαριστούμε τους μαθητές/τριες μας για την ουσιαστική συμμετοχή τους στην σημερινή δράση.